Bağcılar'da "ne yapsak" sorusu lüks değil, gerçek bir krizdir; çünkü her sokak dolu, her bina bitişik, herkes bir yere yetişiyor. Burada manzara aramazsın, kalabalığın içinde bir cep ararsın. Metrobüse binip kaçma fikri hep aklının bir köşesinde durur ama aslında gerek yok. Yüzüncü Yıl tarafında oturursun, ana caddede yürürsün, mahalle kendi ritmini sana dayatır. Plan yapmak yerine akışa bırak; karar veremiyorsan zaten zar senin için atıyor, sen sadece nereye gideceğini öğren.