Esenler'i kimse "gezelim" diye not defterine yazmaz, ama burada yaşıyorsan akşam yine bir karar vermen gerekiyor. Otogarın hemen yanı başında, gelenle gidenin aynı anda akıp gittiği bir yer burası. Plansız bir mahalle arası yürüyüşü, çay üstüne çay, sonra "hadi bir yere geçelim" cümlesi; klasik ama tutuyor. Caddeye çık, esnafın hâli moralini düzeltir. Sen düşünedur, zarı at; Esenler nereye düşeceğine zaten kendi karar verir.