Silivri'ye "İstanbul" demek için insanın biraz cesareti olmalı; haritada o kadar batıda ki, gelirken yarı yolda "biz nereye gidiyoruz" diye sorarsın. Ama sahile bir vardın mı tartışma biter: deniz uzun, hava rüzgârlı, köfte zaten kendini anlatır. Yazlık mantığıyla kurulmuş bir yer burası, acelesi yok, kalabalığı merkez kadar değil. Hafta içi gel, sahil boş, çay bahane. Karar veremiyorsan zarı buraya bırak, Silivri zaten yavaş yavaş halleder.