Tuzla'da yaşıyorsan ya da yolun bir şekilde buraya düştüyse, İstanbul'un en ucundasın demektir — birine adresini söylediğinde "o kadar yolu nasıl gidiyorsun?" diye sorulan o yerdesin. Tersaneler, sanayi, derken birden sahile dönüyorsun ve manzara herkesin sandığından çok daha sakin. İçmeler tarafında soluklan, marinada yelkenlilere bak, akşam Aydınlı'ya kaç. Karar veremiyorsan dert etme; zaten o uzun yolu boşa katetmeyeceksin. Zarı at, Tuzla gerisini halleder.